Известие

Collapse
No announcement yet.

шум от към двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • шум от към двигателя

    Привет колеги. Днес реших да закарам сем. да покара ски и всичко беше ок. На връщане обаче при първото ми спиране в града установих че нещо става от към двигателя. Първо запали като чели малко по трудно. На празен ход се появи едно леко притрисане и най плашещото е че има някакъв звък от към двигателя. Шума е нещо като стържене ама не като на метал в метал а по мек но все пак различен шум от нормалната работа на мотора. По таблото нищо не свети, колата върви без да усещам промяне. Интересно е че този шум го има за малко после изчезва за секунди и пак се появява. Като я форсирам шума си е един и същ тоест не се увеличава с вдигането на оборотите. Чувам го някъде от ляво на двигателя но може и да се пренася. Утре ще я карам на майстор но ми се ще да имам някакви насоки. Дайте мнения.
    Алфа 166 JTD 136к.с + чип

  • #2
    вляво е аксиалния лагер, при натиснат съединител изчезва ли шума
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      А започна ли пак да пуши? Шума на аксиалния лагер прилича на виене на ролка. При натиснат съединител трябва да спре. Къде точно го локализираш, срещу шофьорското или срещу пасажерското място?

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        вляво е аксиалния лагер, при натиснат съединител изчезва ли шума
        Не няма промяна. Този шум е странен. Незнам как да го оприлича. Интересно е че долавям много леки колебания в оборотите на празен ход. Както написах при подаване на гас шума не се увеличава

        ---------- Post added at 16:29 ---------- Previous post was at 16:26 ----------

        Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
        А започна ли пак да пуши? Шума на аксиалния лагер прилича на виене на ролка. При натиснат съединител трябва да спре. Къде точно го локализираш, срещу шофьорското или срещу пасажерското място?
        Пушек няма, мощност в изобилие. Чувам го с/у пасажерското място
        Last edited by ihalachev; d.m.y г., 16:32.
        Алфа 166 JTD 136к.с + чип

        Comment


        • #5
          Трябва да се провери състоянието на ремъци и ролки. Наскоро имаше такъв случай с колегата Vihhronny, при който счупен лагер на ролка беше станал причина за доста поразии с ангренажа.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Трябва да се провери състоянието на ремъци и ролки. Наскоро имаше такъв случай с колегата Vihhronny, при който счупен лагер на ролка беше станал причина за доста поразии с ангренажа.
            И на мен ми мяза на проблем с някоя ролка и се чудя дали да я карам на ход до сервиза или да търся платформа
            Алфа 166 JTD 136к.с + чип

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ihalachev Покажи съобщение
              И на мен ми мяза на проблем с някоя ролка и се чудя дали да я карам на ход до сервиза или да търся платформа
              Е добре,де, що не смъкна пистовия ремък и да провериш какво е положението - става и пред къщи, с крика, не е космически сложна операция, за 10-15 минути си готов.
              ...
              155 1,6 TS 16V `96
              166 2,4 JTD `99
              147 1,9 JTDm 8V `07

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                Шума на аксиалния лагер прилича на виене на ролка. При натиснат съединител трябва да спре.
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                вляво е аксиалния лагер, при натиснат съединител изчезва ли шума
                Колеги, той лагера на ненатиснат педал не работи
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                  Колеги, той лагера на ненатиснат педал не работи
                  преразгледай си мнението защото ще ти се смеят, я обясни какво е пъхнато в лагера и във феродовия диск
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    преразгледай си мнението защото ще ти се смеят, я обясни какво е пъхнато в лагера и във феродовия диск
                    Ами който му е смешно да се смее, няма нищо невероятно да жужи и на пуснат педал, но ти казвам, че не работи Ромоленето при въртене обаче може да е само при натиснат педал, на пуснат просто не се върти Той ако въртеше постоянно щеше да го хвърляш на всяка смяна на масло
                    пп и "това" дето е пъхнато във феродовия диск изобщо няма допир с лагера
                    Last edited by code; d.m.y г., 20:30.
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #11
                      виждам, че не си наясно как работи съединителя, лагера се върти постонянно, освен когато не натиснеш съединителя, разгледай устройството и помисли. ти да не би да сменяш всички лагери в колата със смяна на маслото?
                      Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:37.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        виждам, че не си наясно как работи съединителя, лагера се върти постонянно, освен когато не натиснеш съединителя
                        Точно обратното е Всъщност без да искаш си го написал правилно "освен когато не натиснеш съединителя" както и да е
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #13
                          да това е техническа грешка- затвори си сега очите и си представи- маховик, за него е хванат с болтчета притискателен диск, а между тях има феродов диск, палиш ДВГ и всичо това се върти, на пружините на притискателя е хванат неподвижно лагер, а в другия край на лагера е хваната неподвижно вилка. И какво става всичко се върти заедно с маховика-без вилката, а тя защо не се върти- защото се върти лагера.

                          разбрали?

                          феродовия диск е постоянно зацепен докато не натиснеш педала и какво излиза, че лагера на тези коли винаги се върти, нали
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            да това е техническа грешка- затвори си сега очите и си представи- маховик, за него е хванат с болтчета притискателен диск, а между тях има феродов диск, палиш ДВГ и всичо това се върти, на пружините на притискателя е хванат неподвижно лагер, а в другия край на лагера е хваната неподвижно вилка. И какво става всичко се върти заедно с маховика-без вилката, а тя защо не се върти- защото се върти лагера.

                            разбрали?

                            феродовия диск е постоянно зацепен докато не натиснеш педала и какво излиза, че лагера на тези коли винаги се върти, нали
                            Винаги се върти, но се натоварва (понася аксиално усилие) само при натиснат педал.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              лагера се върти постонянно, освен когато натиснеш съединителя
                              Ок аз ти казвам, че е точно обратното, на натиснат педал върти и натиска едновременно, т.е. си къса гъза от работа има няма съм сменил стотина съединителя, добре че ми обясни как да си го представя, както и да е да не задълбаваме в празното
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment

                              Working...
                              X